Gildia Ultimatum

Forum Gildi Ultimatum


#1 2014-09-29 16:53:51

Fafal

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2014-09-29
Posty: 4
Punktów :   

Regulamin gildii Ultimatum

I. Obowiązki

    1. Kazdy czlonek gildii ma obowiazek znajomości regulaminu i dostosowania się do niego.
    2. Obowiązkowa jest rejestracja na forum dla członków, którzy zamierzają uczestniczyć w gildijnych raidach, bądź eventach.
    3. Każdy członek zarejestrowany na forum ma obowiązek przywitać się w powitalni i w razie sprzeczności nicku używanego na forum, z tym używanym w grze - wyjaśnić jak dokładnie nazywa się w grze.
    4. Każdy członek uczestniczący w raidach ma obowiązek:
       - Posiadania programu TeamSpeak3, by choćby słuchać jakie polecenia i instrukcje są wydawane przez lidera raidu.
       - Znać obecny stan swoich punktów DKP
       - Dostosowywać się do próśb i poleceń osoby prowadzącej raid.

II. System karania

    1. System kar został opisany w osobnym temacie

III. System rang

    1. Rekrut - ranga przyznawana wszystkim "nowo przybyłym" na okres próbny. Rekrut nie ma prawa do loota - loot dostaje tylko wtedy jeżeli nikt inny nie chce danego przedmiotu. Osoba ktorej podanie rekrutacyjne zostalo zaakceptowane przez zarzad gildii ma nie wiecej niz 72h na zgloszenie sie do jednego z oficerow w celu otrzymania zaproszenia i zostania Rekrutem. W przeciwnym wypadku podanie zostaje odrzucone.
    2.Alt - postać członka gildi która posiada prawa nie większe niż rekrut. Odnośnie loota: Alt=offspec > rekrut > alt pozagildyjny, jeżeli wystąpi taka sytuacja ze 2 alty chcą ten sam item to pierwszeństwo ma ten z większą ilością dkp.
    2. Citizen - stopień przyznawany zaufanemu członkowi gildii, który pomyślnie przeszedł proces rekrutacyjny* i uzyskał minimum 5h spędzonych na raid. Członek z rangą Citizen ma prawo brać udział w gildijnych eventach i raidach, jeżeli tylko spełnia minimalne wymagania dla konkretnego raidu.
    3. Town Elite - stopień przyznawany członkowi gildii, który spełnił wymagania dotyczące rangi Town Elite oraz uzyskał minimum 50h spędzonych na raid.
    4. Prisoner - stopień przyznawany członkowi gildii, który notorycznie łamie regulamin gildii i nie stosuje się do poleceń członków zarządu. Członek ze stopniem Prisoner jest pozbawiony wszelkich przywilejów i podlega okresowi próbnemu, podczas którego zarząd zdecyduje czy członek ma prawo pozostać w gildii, czy też nie.
    5. Oficer - członek zarządu gildii
    6.V-GM oraz GM - V-ce GM oraz Guild Master
    7. Osoba chcąc zmienić main spec, bądź zmienić główną postać z altem:
- musi uzyskać pozwolenie od oficerów
- wydać na zmianę połowę posiadanego dkp, ale nie mniej niż 300 punktów (total zostaje bez zmian, można przy tym zejść na całkiem pokaźny minus nawet)
- mieć rangę przynajmniej Town Elite (50h rajdowych)
- mieć sprzęt wystarczający do rajdowania na aktualnym poziomie i ogarniać nową specjalizację/postać
Wszelkie uzasadnienia zmiany specjalizacji mile widziane.
Zmiana ta jest jednorazowa i nie ma możliwości późniejszego jej odwrócenia/ponownej zmiany, więc radzę się nad nią poważnie zastanowić.

IV. Aktywność

    1. Osoba zostaje przyjeta do gildii. Zostaje jej nadana ranga Rekrut. Od tej chwili ma 10 dni raidowych, by wyjść z rekruta (5 godzin spędzonych na raidach). Inaczej kick.
    2. Ranga Citizen jest już rangą zarezerwowaną dla aktywnych graczy, zatem osoba posiadająca tą rangę powinna pojawiać się na minimum połowie raidow. Pojawiać się - być gotowym do wejścia na encounter z danym bossem.
    3. Town Guard powinien również byc bardzo aktywną raidowo osobą.
    4. Osoba, która nie napisze na forum w dziale "Absencja" o swoim offie:
        -Town Guard po 10 dniach off dostaje demote do Citizena, po kolejnych 5 dniach Rekrut, po kolejnych 2 kick.
        -Citizen po 10 dniach off dostaje demote do Rekruta, po kolejnych 5 dniach kick.
        -Rekrut po 10 dniach off - bezwzględny kick.

V. System bankowości

    1. Przedmioty wypadające z potworów trash (359 item lvl) na instach Blackwind Descnt, Bastion of Twilight oraz Baradin Hold podlegają losowaniu miedzy aktualnych członków raidu.
    2. Przedmioty rozdawane są między członków rajdu zgodnie z zasadą: Main char - main spec > Main char - off spec = Alt char - main spec > Alt char - off spec
    3. W przypadku braku zainteresowania danym przedmiotem możliwe jest oddanie tego przedmiotu postaci alt gracza znajdującego się na rajdzie. W tym przypadku postać alt musi spełniać wszystkie wymienione niżej warunki:
        - Postać alt musi posiadać 85 poziom orz 343 item lvl dla main speca
        - Postać alt musi być gotowa do aktywnego uczestnictwa w rajdach zarówno Grupy I oraz Grupy II
        - Postać alt nie może być trzecim lub kolejnym altem danego gracza.
        - Postać alt nie może odbierać itemów na offspec, wyjątkiem jest zapotrzebowanie na daną klasę i zgoda minimum 2 officerów
        - Postać musi uczestniczyć w przynajmniej 2 raidach zakończonych zabiciem PONAD połowy bossów
    4. W przypadku braku zainteresowania danym przedmiotem zarówno przez graczy znajdujących się w rajdzie oraz ich altów. Dany przedmiot trafia do Guild Banku gdzie przez 7dni czeka na osobę zainteresowaną tym przedmiotem, spełniającą warunki wymienione w rozdziale V, punkt 3. W razie upływu 7 dni przedmiot zostaje sprzedany na aukcji a fundusze otrzymane w ten sposób służą do bieżącej obsługi Guild Banku oraz uzupełniania zaopatrzenia rajdowego.
    5. Wszystkie pozostałe przedmioty na poziomie przedmiotu równym 359 wydawane będą na zasadach opisanych w rozdziale V, punkt 3. Przedmioty o poziomach niższych będą dostępne w odpowiednich zakładkach Guild Vault dla wszystkich członków gildii.
    6. Ranga REKRUT nie ma prawa do lootu przedmiotów trash.
    7. W przypadku wystąpienia konfliktu, przepisy przedstawione w rozdziale V uznaje się za nadrzędne.

VI Regulamin kanału /Guild

1. Kanał /guild przeznaczony jest wyłącznie dla członków. Wszystko, co zostało na nim powiedziane, a ma jakąkolwiek wagę dla gildii - pozostaje między członkami.
2. Kanał nie jest miejscem do prowadzenia sprzeczek / kłótni. Wszystkie sprawy tego typu załatwiamy na /whisp.
3. Kanał nie jest miejscem przeznaczonym na siarczyste bluzgi, nie znaczy to, że nie można przekląć, lecz członek gildii powinien wstrzymywać się od puszczania ostrych wiązanek.
4. Gracz podczas uczestnictwa w raid'zie nie powinien wypowiadać się nagminnie na kanale /guild, gdyż przez brak skupienia i nieuwagę może doprowadzić do wipe.
5. Nim zadasz pytanie, zastanów się dwa razy, czy nie jest ono zbędne, a odpowiedź nie nasuwa się sama.
6. Kanał /guild jest dla nas! Czujcie się na nim swobodnie, zawiązujcie znajomości, pogłębiajcie te, które już macie. Szukajcie pomocy w trudnych sprawach i dzielcie się swoim szczęściem ze swoimi znajomymi! :)

VII. Postanowienia pomniejsze

   1. Na kanale gildyjnym należy stosować się do ogólnie przyjętych zasad przyzwoitego zachowania - zakazane są wulgaryzmy skierowane pod czyimś adresem, spam, bądź handel na tym kanale.
   2. Każdy członek gildii jest zobowiązany do wykazywania pozytywnej aktywności w stosunku do reszty członków.
   3. Każdy członek gildii jest zobowiązany do szanowania innych jej członków włącznie z ich wierzeniami i przekonaniami.
   4. Nieznajomość regulaminu przez członka gildii nie zwalnia z jego przestrzegania.

/// Zarząd zastrzega sobie prawo do zmiany obowiązującego regulaminu w dowolnym momencie ///

*proces rekrutacyjny - trwa od momentu przyjęcia członka w drodze rekrutacji na forum gildyjnym, do oceny przydatności/umiejętności w gronie oficerskim.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rt1.pun.pl www.a300.pun.pl www.psychologia-artykuly.pun.pl www.opworld.pun.pl www.bv.pun.pl